پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118523
مديريت و بهره برداري گردشگاه پيرغار به بخش خصوصي واگذار شد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2604

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال وبختياري، بخشداري مرکزي فارسان و بهره بردار بخش خصوصي در راستاي افزايش رضايت گردشگران نسبت به امضاي تفاهم نامه همکاري اقدام کردند.

نگهداري از تاسيسات زيرساختي اين کانون گردشگري، نظافت مجموعه اعم از سرويس هاي بهداشتي، محوطه، چشمه و مسيرهاي آب، سکوهاي نشيمن و پارکينگ، استفاده از نيروي انساني متعهد و مجرب و بومي، جمع آوري و حمل زباله مجموعه به صورت بهداشتي از مفاد اين تفاهم نامه است.

رعايت نرخ هاي مصوب و ارائه قبض در قبال آن به مشتري، پرداخت هزينه هاي مجموعه اعم از هزينه هاي انشعابات آب وبرق، ساماندهي پارکينگ در محوطه پيرغار و محيط اطراف و توسعه فضاي سبز از طريق درختکاري از ديگر مفاد اين تفاهم نامه بيان شده است.

اين تفاهم نامه تا 31 شهريورماه 1397 امضا شده است.

پيرغار مکاني ديدني در شهرستان فارسان روستاي ده چشمه چهارمحال و بختياري است.

سنگ نوشته تاريخ مشروطه واقع در روستاي ده چشمه به دستور سردار اسعد بختياري حک شد.

کتيبه هاي پيرغار بر روي تخته سنگي در کوهپايه اي از رشته کوه زاگرس قرار دارد و متن آن، خلاصه اي از واقعه مشروطيت را بيان مي کند و همچنين تاثير سرداران و قهرمانان بختياري در اين واقعه ملي را شرح مي دهد.

منبع: ايرنا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html